RSS

Dohányzás…vége:-)

16 okt

Nem tudom hanyadjára kezdek hozzá…de biztos vagyok benne, hogy egyszer, valamikor, sikerülni fog!:-)

“Kedvcsináló” post hozzá:nincs-szukseged-cigire

2012.Október 1-én (Hétfő)

már nem akartam cigizni. De elnéztem a dátumot…már 2-a volt:S  Mit mondjak, minden nap ügyesebb akartam lenni, de sosem bírtam ki, rendszerint mire eljött az este, tuti elszívtam vagy 5-6 szálat. Jobb napokon csak 2-őt, rosszabbokon 12-őt.:)   Azt hiszem ez a pár nap bénázás arra jó volt, hogy jobban megjöjjön az étvágyam, energikusabbnak érezzem magam és ne szédüljek- mert mindig kóvályogtam ha szívtam. Szóval szerettem a nemcigizést, és egyre szívesebben távolodtam volna el tőle. Nem akartam, hogy cigiszagú legyek, ..stb.

Ami pedig végképp kiábrándított, hogy reggelente felkeléskor én valahogy éreztem a nikotint a számban. Ezoterikus lélek vagyok, nekem egy új nap telis-tele van új lehetőségekkel,amikor besüt az ablakon a reggeli első napsugár, velem madarat lehetne fogatni. De ez a nikotiníz a nyelvemen inkább azt juttatta eszembe, hogy függő vagyok, egy büdös, egészségtelen valami miatt. Amitől plussz még köhögök is. Na tehát az ágyból kiugrás után első dolgom volt, hogy fürdőszoba és akkor szabaduljunk meg ettől, fogmosás meg minden, almaevés. Persze mire kezdtem élvezni a szám komfortját, jött a nikotinéhség-rágyújtás-nikotinszagú száj.

2012. Október 6. (Szombat) hétvége, henyélés. Szívesen olvasok életmód témában, pláne most, dohányzás témában. Direkt elrettentőt, hátha megutálom a cigit tényleg.:D Találtam is egy videót, amiben egy nő azt állítja, hogy hipnotizálással leszoktat a dohányzásról. Na ebben ami tetszett, hogy ott volt a video előttem, csak hanyatt kellett vágni magam, elindítani és követni az utasításait. Mikor befejeztem, azt hiszem 30 perc sem telt bele és kimentem rágyújtani…hatásos kis video…:) Mindentől függetlenül úgy feküdtem le aludni, hogy holnap nekifutok újra.

2012. Október 7. (Vasárnap) Mivel vasárnap nálam az egész napos otthonlétből áll, ilyenkor ér a legkevesebb stresszhelyzet, gondoltam ha ma nem, akkor soha. Reggel ettem almát, banánt, utána nem ittam kv-t és nem mentem ki cigizni. Összepakolásztam, mostam, hajatmostam…szóval lekötöttem magam szépen, de olyan 14h körül éreztem, hogy jön valami hullám. És nem valami őszi fuvallat, hanem kőkemény idegroham:D Az agyam elkezdett zsibbadni, homályosan láttam, egyszerűen olyan feszültség volt benne, hogy szinte fájtak a csontjaim. Olyan, mikor nagyon-nagyon ideges vagy, de nem dühönghetsz, hanem belül marcangolod magad. Azzal nyugtatgattam magam, hogy “Ez az érzés az előbb még nem volt itt, ahogy jött, el is fog tűnni!” Sikerült. :)) Majd kb. 2 óránként jött megint. A közben eltelt időt pedig folyamatosan jelenlévő feszült hangulat, fejfájás kísérte. Az, hogy rágyújtanék, kb minden 5. percben eszembe jutott.

2012. Október 8. (Hétfő) Ez a nap az abszolút letargiáról szólt. Még sírtam is. Nem tudom miért…úgy éreztem magam, mint egy partravetett hal. Azért írtó büszke voltam a “mini-sikeremre”, hogy kibírtam egész vasárnap cigi nélkül! Ha még ezt a napot s kihúzom valahogy, remélhetőleg a tünetek is enyhülnek mostmár. Padlón voltam, de arra gondoltam, minél rosszabb, annál jobb. Mármint biztos azért vagyok ilyen szarul,mert ürül a nikotin belőlem, szóval tisztulok, ami végülis jóhír!:) Olvastam egy könyvet, Allen Carr ír a dohányzásról. Amint azt letettem, sokkal ügyesebb lettem. Teljesen másképp tekintek az egészre és könnyebben fogom kedden venni az akadályokat. Megettem egy rakás kaját ma, + kb 15 túrórudit a 2 nap alatt.

2012. Október 9. (Kedd) A párom helyzetjelentése a mai nappal kapcsolatban: “teljesen korrekt, mintha életedben nem cigiztél volna!” Hmmm:D Jó ezt hallani! Ma arra keltem, hogy rémálmom volt, amiben cigiztem. Reggel tök szomorúan nyitottam ki a szemem, csalódtam magamban akkorát…mire leesett, hogy csak álom volt. Huhh. Megkönnyebbülés.:D Ez a nap gyorsan telt, egy részre emlékszem mikor kivoltam, akkor engedtem egy kád forró vizet és belefeküdtem. Ez különben nagyon jól megnyugtat, ajánlom mindenkinek. Víz alatt hallgatni a szívdobogásunk és ahogy megnyugszik a lélegzetünk..egész jó terápia cigielvonásos stresszre!:) Na meg a zene. Nyugisat kell hallgatni, az sokat segít! Mikor ezeket a sorokat írom, már este van. Eltelt a nap, furcsamód nagyon könnyen. Kb. 3x hiányzott a cigi ma. Kíváncsi leszek a holnapra.:)

2012. Október 10 – Nov.13-ig :

Cigizés ezerrel:S Az új munkahely, ahol mindenki cigizik volt a legfőbb ok. Persze valójában én vagyok a béna, tudom.:)

2012. Nov.14-15-16. 

Teljesen füstmentes 3 nap!:-))) Éjszaka felébredtem valamire, majd ahogy visszaaludtam, hozzáértem a karomhoz. Annyiraa síma volt a bőröm…egyébként ezt az arcomon is észrevettem. Sokkal símább és egészségesebb, mint a 3 nap előtt. Durva. Remélem most nem esek vissza, minden ilyen jól fog folytatódni. November 5-e óta minden nap sportolok egy órát. Letöltöttem a p90x-et és vagy 10 féle dvd-t szóval vagy futok, vagy itthon edzek.

2012. Nov. 17-18-19-20-21.

Egyáltalán nem gyújtottam rá! Yess:D

 
Hozzászólás

Szerző: be 2012-10-16 hüvelyk Uncategorized

 

Címkék: , , , , , , , , , , ,

Szerintem:

 
Crystal ♥ Makeup Studio

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Csajos semmiségek...

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

