RSS

Kezdetek:-)

21 nov

Tavaly ilyenkor együtt laktam egy barátnőmmel. Napközben ment a nasi, rendelt kaja, esténként a laptop előtt meg az energiaitalok, édességek. Idén Januárban már 59 kg voltam. Ahhoz képest, hogy előtte évekig hízókúráztam hogy végre elérjem egyáltalán az 50kg-ot, ez azért durva hízás volt. Nem is értem…  Mondjuk ezzel a súllyal azért már nem éreztem magam olyan nádszálkisasszonynak, úgyhogy idén év elején elkezdtem diétázni. Na jó, valljuk be: koplalni. Annyira le akartam fogyni, hogy szinte sosem ettem semmit. Ezt senkinek sem ajánlom, már én is bánom, hogy ezt tettem, bár semmi bajom nem lett, de lehetett volna. Pár hónap alatt fogytam 8 kg-ot. Azóta tartom, 51-52 kg szoktam lenni a 166 cm-es magasságomhoz. A farmerjaim lötyögnek rajtam, bár szerintem csak kinyúltak a mosásban:D A lényeg, hogy oké sikerült lefogynom, de itt nem állok meg! Biztos ismerős mikor a pasitok rácsap a feneketekre és valahogy nem a legjobban találja el, amikor nem pattan róla vissza a tenyere, mert ugye nem kőkeményre csapott, hanem úgy fogja magát a hátsónk és mint egy puding: löttyen-rázkódik egy nem túl fittet. Na ez nálunk megtörtént, és én a Föld alá süllyedtem volna szégyenemben. Onnan is észre lehet venni, hogy nem a legtutibb hátul a cucc, ha az oldaladra felszel és hátranézel. Elvileg a két popsifélnek egymás felett kellene duzzadnia, ehelyett a fölső mintha 3x-os gravitáció hatna rá, kezd rálógni az alsó félre. Nem tudom mennyire érthető amit összehordok, remélem az.:D

Miután így konstatáltam a helyzetem, született meg bennem az elhatározás, hogy oké…vékony vagyok, de izmosodni fogok ha a fene fenét eszik is! Ma van a 17. napja, hogy szinte minden nap mozgok. (kivéve 3-4 pihenőnapot)

Minden alkalommal bemelegítéssel kezdek, ami nálam általában 1-2km futást jelent, ma 3km volt. Utána ha hazaértem beteszek egy dvd-t és arra edzek. Egyik nap láb+fenék+hasizom, másik nap karok+mellizom, harmadik nap megint hasizom. Utána köv. nap valami laza, mondjuk nyújtás, zumba. Aztán egy pihenőnap és előről az egész. A dvd-ket váltogatni szoktam (Rubint Réka, Cindy Crawford, Brazil butt, Insanity, vagy p90x)

Mellette odafigyelek a táplálkozásra, ami mostmár nem diéta, hanem testépítő táplálkozás.

Amikor felkelek megeszek egy almát vagy banánt. Később reggelire pirítóst (teljes kiörlésűt), tojással, kakóval pl. Reggeli után szoktam bevenni a vitaminokat (c, b-vitamin komplex, e-vit.)Tízóraira joghurt, ebédre csirke v pulykamell rizzsel+salátával. Uzsonnára valami gabonás cucc, cornflakes vagy műzliszelet. Ilyenkor megejtem az edzést, ami után 30 percen belül megiszok egy protein turmixot. Vacsira megint gyümölcs, vagy saláta, vagy valami vegás szendvics, vagy túró gyümölcsökkel. Egész nap pedig megpróbálok sok-sok vizet inni.

Amiket kerülök: cukros üdítők, cukros tea, csoki, édességek, fehér kenyér és “mekis” kaja:-)

Ezen a képen látszik a kezdő formám, ezt kéne izmosabbra átalakítani:

 
1 hozzászólás

Szerző: be 2012-11-21 hüvelyk P90X

 

Címkék: , , , , , , , ,

One response to “Kezdetek:-)

  1. Anonimus

    2012-11-21 at 21:42

    kedves titkos lány titkos hódolód vagyok a nevem fentebb olvasható de csak titokban

     

Szerintem:

 
Crystal ♥ Makeup Studio

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Csajos semmiségek...

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

