RSS

Fogadalmak

28 jan

2012 év végén megfogadtam, hogy a következő évemet nem fogom elbaltázni, és eddig úgy néz ki bejött. Mondjuk ami tőlem független dolog, pl. mázli téren ugyanolyan szerencsétlen vagyok, mint eddig . Viszont ami rajtam múlik, abban meglepően kitartó! Mondom ezt Januárban…nagy kaland, mi?:XD

Leszoktam a cigiről, és minden másnap edzek egy 1-2 órát becsületesen. Merthát karácsonyra kaptam egy 1kg-os súlyzót és egy izotóniás italt. Úgy szoktam, hogy bemelegítek 5-10 percet kb., utána mondjuk a karomon lévő 2-3 izmot amiről eddig nem is sejtettem, hogy létezik, na szóval ezeket átmozgatom a sulyzóval. Egy gyakorlatot megcsinálok egyhuzamban 15-20x. Aztán pihenek egy percet és megint…összesen 4 sorozatot. Majd így folytatom a lábammal, popsival is. Mikor ezekkel végeztem, kifekszek a földre és jöhet a hasizom gyakorlat. Abból sosem számolom, csak addig csinálom, amig már rohadtul nem ég az egész, akkor jön az egy perces szünet, majd megint, és megint és megint.

Létrehoztam egy oldalt facebook-on, FITNESS CSAJOK a neve. Ha valakit érdekel az alakformálás, vagy bármiféle test transzformáció:D, az jelölje, leszenk érdekes és hasznos ciccek, motiváció, rengeteg kép, tanácsok. Fogyókúra, hízókúra…mindenféle:

http://www.facebook.com/pages/Fitness-Csajok/526849680669379

 
Hozzászólás

Szerző: be 2013-01-28 hüvelyk Fitness

 

Címkék: , , , ,

Szerintem:

 
Crystal ♥ Makeup Studio

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Csajos semmiségek...

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.