RSS

Diéta:-)

Nem tévedek szerintem nagyot, ha azt mondom szinte mindannyian diétáztunk már. Legalábbis megpróbáltuk, több-kevesebb sikerrel. Tele van a média mindenféle szuper ötlettel, hogyan lehet egy hét alatt lefogyni, hogyan lehet 3 nap alatt 3 kilótól megszabadulni és hasonló baromságok… ha tisztában vagyunk a diéta fogalmával és a testünk működésével, nem fogunk bedőlni ezeknek a csapdáknak.

 Előszőr is tisztázzuk: a diéta nem testsúly, hanem zsírcsökkenés! Attól, hogy a mérleg pár koplalásos nap után kevesebbet mutat, még nem lettünk kevésbé zsírosabbak, inkább csak víz távozott belőlünk, esetleg az izmunk csökkent. Mert aki nem eszik eleget, annak bizony előszőr az izmai épülnek le, nem a zsíros dereka!

Ahhoz, hogy ne ez történjen, megmaradjanak az izmaink, mindenképpen ennünk kell! A különbség az, hogy ne csokit, sütit, cukrot, pizzát, hamburgert, hanem olyasmit ami táplálék az izmainknak, de nem növeli a már meglévő hájat. Fehérje-, és vitamindús kajákat. A másik dolog, hogy mozgás nélkül soha nem fog a zsír leégni rólunk. Aerob mozgást kell végezni kb. heti 3 alkalommal, ami egyenként olyan 30 perc kéne legyen! Az aerob mozgás pl. egy kényelmes tempójú futást jelent, intenzitása nem a ” mindjárt kiköpöm a tüdőmet”, hanem olyan amikor még közben simán tudunk csacsogni, anélkül, hogy összeesnénk. Azért kell legalább 30 percig végezni, mert ekkor már beindul a zsírégetés. Ami még a mozgás malmára hajtja a vizet, az, hogy felpörgeti az anyagcserénket, beindítja a kazánt ami égeti a zsírt rólunk és a legjobb az egészben, hogy ezt nem csak addig teszi amig futunk, hanem ha hazaestünk, utána is. Sőt pár napig kitart ez a hatás, ezért ajánlott heti 3x aerob mozgást végezni. Mert így egész héten a maxon pörög a zsírégetésünk.

Jótanácsok Arnold Schwarzeneggertől:

Tiszteljük a testünket annyira, hogy nem áltatjuk mindenféle hülyeséggel. Amikor felszedtük az úszógumit, az sem 2 hétbe telt, a leadása sem annyiba fog. Bárki bármi mást mond, egyszerűen téved! Az olyan reklámokat, amiben azt mondják ehetsz bármit mittudomén hány óra után vagy előtt, mozognod sem kell, pedig kapásből felejtsük el! A diéta akkor válik be, ha kevesebb kalóriát viszünk be, mint amennyit felhasználunk, illetve többet mozgunk le, mint amennyit megszoktunk.

Attól pedig egyáltalán nem kell félni, hogy éhen fogunk halni, vannak ételek a sütin, hurkán-kolbászon kívűl is…😉  A több zöldségtől-gyümölcstől-mozgástól pedig egyre szebb lesz nemcsak a bűrünk, a hajunk, az alakunk, hanem a közérzetünk is!:-)

Kalóriatáblázatot találsz itt: kaloriaszamlalo

Facebook-on is nyomon követheted az új bejegyzéseket! Jobb oldalt like!:-)

 

Szerintem:

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

 
Crystal ♥ Makeup Studio

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

Csajos semmiségek...

Ahogy mi nők látjuk, ami minket érdekel.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d blogger ezt kedveli: